fredag 13. mai 2011

Litt nytt å fortelle!

Mamma tar meg med litt ut på forskjellige ting om dagen, hun kaller det å sosialisere meg. En dag var jeg i barnehagen å hilsa på alle barna som storesøss leker med.




Alle barna var helt ville og ville leke med meg, og gå tur med meg, så jeg måtte la de få lov å låne meg litt, men så sa mamma stopp og så måtte jeg ha litt fred.


I dag, har jeg vært hos dyrlegen og fått vaksine. Jeg var kjempeflink, sa hun snille damen. Og så sa hun at jeg måtte ha id merke i øret, og da måtte hun stikke meg med noe og det var littegranne vondt men det gikk over fort, for mamma hadde med seg noe godis til meg, og skrøyt av meg kjempemye.

Dyrelegen var så snill! hun så meg i ørene og viste mamma masse ting og tang med meg. Og så sa hun at jeg var så flink og så snill og så utrolig skjønn. <3







Da jeg kom hjem så var jeg kjempesliten, og fikk masse kos. Storesøs har kosa meg, og mamma og pappa.

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder av Ingrid:)'
    kjempe koselig blogg..
    Gøy hver gang det kommer innlegg:)

    SvarSlett
  2. Så spennende og lese og se bilder! Jeg er "mamma" til Leon, broren til Kasper :-) Kan besøke oss på http://rakkerleon.bloggr.no :-)

    SvarSlett