mandag 9. mai 2011

Unnskyld mamma.....



I dag har jeg vært alene et par timer og det varSKUMMELT DET! men heldigvis kom storebror innom å hilsa på meg. Men så gikk han igjen joh!

MEN så komm mamma hjem og jeg ble sååå glad, her jeg satt i sofaen, og jeg .. ja unnskyld mamma.. men jeg ble jo så glad når jeg så deg at jeg tissa litt på sofaen, men det var jo bare en liten gledes skvett må du jo vite!

Jeg får ikke lov å tygge på ledninger for det kan si pang pang sier mamma og da kan jeg visst bli litt stiv i pelsen sier ho. Så de har gjemt alle ledninger, TRODDE DE. for jeg har alså funnet en jeg *stolt* og jeg klarte NESTEN å gnage heelt gjennom. Mamma ser på meg som om hu kanskje er litt streng nå så jeg må løpe å kose litt, da blir ho så blid igjen.

2 kommentarer:

  1. Kjære Kasper

    Gratulerer med den nye flotte familien du har fått, der kommer du til å få masse kjærlighet. du kommer nok til å ha mange små tisseulykker fremover en stund, det tar jo litt tid før du lærer deg å si fra og så må man jo ofte på do da, når man ennå er så liten som du er. Ledninger må du bare holde deg unna, mamma ordner sikkert med noe du kan gnage på i stedet for. Jeg gleder meg til å følge deg videre, lille snuppedupp. ingunn <3

    SvarSlett
  2. Grattis med en søt liten tass!! Hund er jo bare fantastisk da, gull verdt for både foreldre og lille Ingrid tenker jeg ;-) bare husk å være streng med han selv om han er liten og søt... vår lille bulldog er nok blitt en smule bortskjemt fordi han var vår lille søte baby når han var valp! hehe... masse lykke til :-D

    SvarSlett