søndag 8. mai 2011

Min første dag i mitt nye hjem




Hei hei, dette er min dagbok! jeg heter Kasper, og er 11 uker gammel og er en blandingshund ar Lhasa Apso,Bichon Havanais,og Shiz tsu(skrev jeg det riktig no?)

Jeg er født i Bærum hos mamma og pappa,og min supre vertsfamilie.

I dag kom min nye mamma og pappa å henta meg. Det var litt skummelt først, så mamman min måtte holde meg og nusse litt på meg. Og så hviska ho inn i øret mitt noen hemmeligheter som ingen andre hørte, og så ble jeg helt rolig.

Store søssa mi, Ingrid og jeg, vi ble  bestevenner i dag. Bare se!


I kveld har mine storebrødre vært å hilst på meg. De er litt høye de gikk nesten helt opp i taket. Jeg var litt sjenert men jeg fikk masse kos da!

Nå har jeg snusa meg litt kjent her og har sova litt og tissa litt og blitt kjent med det nye hjemmet mitt, og joda, jeg kan nok trives her, jeg får lov å sove i soffan, og her har de en saaabla go sofa så det passer bra for meg.


Har også fått mi egen plass her,på golvet, og har sova litt der i dag, og plutselig så fant jeg igrunnen ut at jeg ville leke litt i kveld! Syns det var saabla stille her, grensa til å bli kjeeedelig "gjesp".. så jeg henta da disse to lueduskene jeg fikk av ingrid da, med laaaangt tau på, og de var kjempegøye, for de leka vi med før i dag, og mamma løp rundt med de og jeg løp etter!Og just nå så fant æ ut at jeg vil leke mere, så da tok jeg duskene i munnen, tassa bort til mamma og pipa litt, sånn at ho skulle skjønne at jeg ville leke!



Men ho så bare på meg og prata og smilte, skjønner du ikke at jeg vil leeeke mamma!! voff! voff voff! Å nå så ho det! ja nå leker vi! oi ooi vi har lekesloss og vi har løpt og vi har tulla, så nå er jeg helt kjempetrøtt, tror jeg sover på soffan i natt jeg. Eller får jeg være med i senga te mamma tru?

Å jeg stod forresten på to bein i dag da mamma leka med duskene mine. Så mamma og pappa ble kjempestolt av meg!

1 kommentar: