tirsdag 10. mai 2011

What a day!


Kjære dagbok!
I dag har jeg hatt en laaang dag, og masse gøy har jeg gjort!
Vi hadde besøk av Buster som er en Shi-Nais, og vi lekte kjempemye! Og så var vi ute å gikk tur, en laang tur og jeg var KJEMPEFLINK ti å gå i sele. Jeg gikk så fint på siden av mamma, men noen ganger så måtte jeg bare bykste litt og da måtte jeg se opp litt på mamma , om hun syns jeg haddde vært flnk. Mamma roste meg kjempemye og jeg fikk mange mange koseklapper. Jeg er såå flink å følge mamma,.

Mamma maste hele tiden på at jeg skulle bæsje men jeg fant liksom bare ikke en plass å bæsje på, så da vi kom inn igjen, og jeg gikk ut på verandaen så klarte jeg bare ikke å holde meg mere så jeg måtte bare bæsje litt på verandaen, og jeg tror ikke mamsen syns det var noe lurt for hun løfta meg opp og bar meg ut på baksiden, og der var jeg alene litt mens mamma vaska opp bæsjen. Jeg tror hun var litt sur på meg, så da hun kom å henta meg igjen så var jeg litt fornærma på ho, så da ho sa jeg kunne komme inn igjen så måtte jeg bare furte li tt, så jeg fnyste bare når jeg så ho og la meg ned igjen og så en annen vei..så det så.

Men døra sto bare oppe den og da jeg kom inn igjen så fikk jeg prøve 17 mai genseren min.

Og i natt har jeg sova i senga med mamsen og storesøss, mmmmm.....snøft.. digg..



3 kommentarer:

  1. Hilse mamma og si fra meg at det er viktig hun ikke er streng og kjefter hvis du bæsjer på feil sted, for da skjønner du at det er ikke ok at hun ser du bæsjer og da må du gjemme deg, feks under sofaen istedet for. For bæsje mån jo :)Små hunder kan ha vanskelig for å gjøre fra deg der det har vært masssse andre hunder og gjort det før de....for det e rså mye skremmende spor ,lukter og signaler der.

    SvarSlett
  2. Husk og ta bølgen for kasper når han tisser og bæsjer ute, skryte masse...løft han gjerne vekk hvis han har ulykker inne,,,bare ikke noe streng NEI til han da...

    SvarSlett
  3. I know. Bare løfta han opp og satte han på andre siden mens jeg vasket vekk bæsjen :-)

    SvarSlett